Regionalny oddział w Toruniu

Obligatoryjne Doskonalenie Zawodowe Biegłych Rewidentów 2024

30 września 2024 r.

Regionalna Rada Oddziału Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w Toruniu, wzorem lat ubiegłych, organizuje w 2024 roku seminaria dotyczące obligatoryjnego doskonalenia zawodowego Biegłych Rewidentów.

Szanowni Państwo

BIEGLI  REWIDENCI

Regionalna Rada Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w Toruniu, uprzejmie zaprasza do  udziału w  obligatoryjnym doskonaleniu zawodowym biegłych rewidentów w  2024 r. i  proponuje następujące moduły.

Zakres tematyczny:

Moduł  1 Aktualizacja wiedzy z zakresu prawa podatkowego ( 8 godzin) - szkolenie on-line

Wykładowca: Krzysztof Budasz - Doradca podatkowy, radca prawny, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w  Poznaniu oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza. Posiada doświadczenie zarówno z pracy w międzynarodowych jak i krajowych firmach doradztwa podatkowego. Specjalizuje się m. in. w podatku dochodowym od osób prawnych. Autor licznych publikacji i monografii z tego zakresu, prowadzi liczne szkolenia podatkowe, w tym w ramach Polskiej Izby Biegłych Rewidentów.

 

Moduł 29 Obowiązki i odpowiedzialność biegłego rewidenta w zakresie wykrywania i ujawniania oszustw podczas badania sprawozdań finansowych (8 godzin) - szkolenie on-line

Wykładowca: Piotr Woźniak -  Biegły rewident, członek ACCA. Doświadczenie zdobywał w  międzynarodowej firmie audytorskiej, gdzie zajmował się przeprowadzaniem badań i przeglądów sprawozdań finansowych. Posiada praktyczną wiedzę i bogate doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych, sporządzania pakietów konsolidacyjnych, przekształceń sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF i HGB oraz realizacji zleceń due diligence i wyceny przedsiębiorstw.
Specjalizuje się w obsłudze rynków kapitałowych. Obecnie zarządza Grupą UHY ECA, między innymi sprawując nadzór nad departamentem audytu. Aktywność zawodową rozwija nie tylko poprzez kierowanie pionem usług audytorskich, ale również poprzez prowadzone szkolenia, artykuły i publikacje z zakresu rachunkowości w tym: Rachunkowość zabezpieczeń.

Moduł 4 Moduł  Badanie szacunków księgowych i powiązanych ujawnień podczas badania sprawozdania finansowego (KSB 540 zmieniony) – praktyka zastosowania – 16 godzin

Moduł 23 Raportowanie zrównoważone ESG - czym jest i jak zacząć je analizować? – 8 godzin

Wykładowca: Barbara Misterska Dragan - Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego oraz Podyplomowego Studium Pedagogicznego i Podyplomowych Studiów Metody Wyceny Spółki Kapitałowej w Szkole Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie SGH). Zdała egzamin ze znajomości zagadnień z zakresu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, blok ACCA organizowany we współpracy Stowarzyszenia Księgowych w Polsce i ACCA. Ukończyła studia doktoranckie na Akademii Leona Koźmińskiego. W latach 2001-2003 Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa. Odpowiadała m.in. za nadzór nad mieniem Skarbu Państwa, sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym i finansowym. Była członkiem: Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, Komitetu Zarządzania Długiem Publicznym, Komitetu Polityki Ubezpieczeń Eksportowych, Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, Zespołu ds. Jakości i Regulacji Prawnych. Przewodniczyła Międzyresortowemu Zespołowi ds. Mienia Skarbu Państwa. Odpowiedzialna za opracowanie w 2003 roku kompleksowych „Zasad nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa” wykonanych przez Ministerstwo Skarbu Państwa. Uczestniczyła w pracach Grupy Ekspertów ds. Międzynarodowych Standardów Rachunkowości i Sprawozdawczości Finansowej (ISAR) powołanej w ramach UNCTAD. Była członkiem wielu rad nadzorczych, w tym: Agencji Nieruchomości Rolnych Skarbu Państwa, Banku Pocztowego S.A., Impexmetal S.A., RUCH S.A., Polskie Sieci Energetyczne S.A., TVP S.A. Była partnerem w międzynarodowej firmie doradczo-audytorskiej. W 1991 roku założyła spółkę audytorską Misters Audytor Sp. z o. o., obecnie Misters Audytor Adviser Sp. z o.o., której jest prezesem. W latach 1995-1999 pełniła funkcję zastępcy Krajowego Rzecznika Dyscyplinarnego. Członek Komisji Egzaminacyjnej w latach 2003-2009. W latach 2011-2015 była członkiem Komisji ds. rozwoju usług biegłego rewidenta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, a w latach 2015-2019 – członkiem Komisji ds. współpracy międzynarodowej. W kadencji 2015-2019 pełniła funkcję zastępcy prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów oraz drugą kadencję przewodniczy Komisji ds. standaryzacji usług świadczonych przez biegłych rewidentów. W kadencji 2019-2023 pełniła funkcję Prezesa Krajowej rady Biełych rewidentów. Wiele lat zasiadała w Komitecie Standardów Rachunkowości przy Ministerstwie Finansów. Od 2019 r. pełni funkcję prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Wykładowca rachunkowości finansowej na wielu uczelniach. Autorka i współautorka licznych prac naukowych i wykładów. Autorka artykułów poświęconych rachunkowości leasingu, drukowanych m.in. w „Parkiecie” oraz „Monitorze Finansowym”.

__________________________________________________________

 

Prosimy  zapoznać się ze zmianami w obowiązujących zasadach ODZBR.

Ogólne zasady zaliczania szkoleń obligatoryjnych:

Uprzejmie przypominamyże obecnie trwający 3-letni okres rozliczeniowy ODZ rozpoczął się 1 stycznia 2024 r., a zakończy się 31 grudnia 2026 r.

Każdy  uczestnik ODZBR  musi otrzymać  materiały szkoleniowe  do wybranych modułów.

Szkolenia  w formie on-line odbędą się w godzinach od 09:00 do 15:45 godz.

Szkolenia  w formie stacjonarnej odbędą się w godzinach od 09:00 do 15:45 godz.

Cena obejmie wykłady, ćwiczenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu obligatoryjnego doskonalenia zawodowego oraz podczas szkoleń stacjonarnych, posiłek obiadowy i serwis kawowy.

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania , zmiany wykładowcy,  terminu lub formy szkolenia.

Przed przedmiotowym szkoleniem otrzymają Państwo informację przypominającą o terminie zajęć, a w przypadku szkoleń w wersji on-line, każdy uczestnik otrzyma wiadomość, wraz z linkiem umożliwiającym dołączenie do sesji po zalogowania się na platformę clickmeeting.

Prosimy o rejestrację elektroniczną    poprzez naszą stronę internetową  torun.pibr.org.pl  –  zakładka: „Szkolenia” najpóźniej do dnia

05 października 2024 r.

Na stronie internetowej: w zakładce „Szkolenia” podane są terminy oraz ceny poszczególnych modułów.

Ze względów organizacyjnych opłaty za szkolenia prosimy dokonać przed terminem szkolenia, wyłącznie przelewem   (data wpływu)  na konto:

15 1020 5011 0000 9802 0250 9123

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez RO PIBR w Toruniu.

                                                                             Z poważaniem

                                                                                                     Prezes

                                                                             Regionalnej Rady Biegłych Rewidentów

                                                                                               (-)   Justyna Torchała

Logo PIBR Przejdź do strony PIBR